Welkom Bezoeker ( Aanmelden | Registreer gratis )
![]() ![]() |
Gezocht: Strategy Multiplayer game |
Tue 9 Sep 2008 - 19:21
Bericht
|
|
|
Look mum, I can post! Groep: Members Berichten: 1 Reputation: 0 Sinds: 6 September 2008 ID: 20,716 Speelt: ferion |
www.ferion.com
Het is een browser & turn based online strategy game. Geen fancy graphics, pure strategy en "competition of the mind". Het geld dat je uitspaart door geen game te moeten kopen kan je uitgeven aan keys om meer technologiën, etc te researchen om een groter voordeel te hebben tegenover je vijanden. |
|
|
Tue 9 Sep 2008 - 20:34
Bericht
|
|
![]() Monster X Groep: Members Berichten: 8,216 Reputation: 2 Sinds: 12 June 2006 Van: Tilburg ID: 76 Speelt: Forgotten Hope |
zucht het zoveelste zaadloze browserspelletje en ik zie een referral link dus je hoopt vooral op de referral bonus
-------------------- ![]() |
|
|
Fri 9 Oct 2009 - 11:13
Bericht
|
|
![]() Look mum, I can post! Groep: Members Berichten: 88 Reputation: 0 Sinds: 8 October 2009 ID: 25,988 Speelt: Modern Warfare 2 |
Ga voor gw! mobs vermoorden moet altijd, alleen hoef je dit bij gw ZEKER niet te doen om te levelen..dit is alleen als je daarvoor kiest. ga je alleen voor quest ben je ook in no time lvl 20.
Ga voor gw! mobs vermoorden moet altijd, alleen hoef je dit bij gw ZEKER niet te doen om te levelen..dit is alleen als je daarvoor kiest. ga je alleen voor quest ben je ook in no time lvl 20. Oops.. die zocht je dus niet meer, MMORPG's.. Ik snap eigenlijk niet meer wat je zoekt -------------------- Hier komt ooit een sign! |
|
|
Wed 24 Feb 2010 - 21:40
Bericht
|
|
|
Look mum, I can post! Groep: Members Berichten: 18 Reputation: 0 Sinds: 14 November 2008 ID: 22,014 Speelt: Trickster Online R.E.V.O.L.U.T.I.O.N |
Als je een mmorts wilt kom je niet ver, veel mmorts's zijn meestal ook heel beperkt zoals Saga waar je bijna bij MOET betalen
al wil je een leuke mmo zonder te hoeven grinden moet je Allods Online Eu nemen, Dit is zoiets als Wow alleen dan gratis. Het is nu in de open beta en ik vind het al helemaal te gek, je begint al vroeg met instances en je hebt veel teamwork gerelateerde questjes waar je in een party/raid een soort mini boss moet verslaan, ideaal dus ^^ -------------------- ![]() |
|
|
Fri 26 Feb 2010 - 18:05
Bericht
|
|
![]() Post apprentice Groep: Members Berichten: 107 Reputation: 0 Sinds: 25 November 2008 ID: 22,200 Speelt: niks dankzij oude computer |
Heroes of Newerth... Speel ik tegenwoordig, spel gebaseerd op dota(gebaseerd op als in precies hetzelfde alleen dan nieuwer). Ziet er goed uit, is strategisch en komt veel teamwork aan te pas als je het goed wilt spelen. Het probleem is dat heroes of newerth wel weer wat grinden is. Aangezien je elke keer in het begin van het spel mannetjes moet verslaan om levels te gainen, om vervolgens de tegenstander te kunnen verslaan, maar het is imo iets heel anders dan WOW of Runescape. En wat delbrion zegt.. Lord of the rings BFME2 is echt vet online vind ik. In BFME 2 heb je overigens ook nog hele mooie maps gemaakt door de spelers zelf. Leuk voor de afwisseling.
Dit bericht is bewerkt door criss: Fri 26 Feb 2010 - 18:06 |
|
|
Sun 25 Apr 2010 - 22:21
Bericht
|
|
![]() Look mum, I can post! Groep: Members Berichten: 34 Reputation: 0 Sinds: 3 January 2008 ID: 14,351 Speelt: modern warfare 2 |
dragon age bevalt me helemaal niks ?? ik vind het echt niks aan en is erg saai wie is het met me eens en terwijl anno 1404 echt heel erg leuk
-------------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Sun 25 Apr 2010 - 23:16
Bericht
|
|
![]() Monster X Groep: Members Berichten: 8,216 Reputation: 2 Sinds: 12 June 2006 Van: Tilburg ID: 76 Speelt: Forgotten Hope |
Dat is appels met peren vergelijken. Dragon Age is een RPG, Anno 1404 een RTS
-------------------- ![]() |
|
|
Fri 7 May 2010 - 14:01
Bericht
|
|
|
Look mum, I can post! Groep: Members Berichten: 40 Reputation: 0 Sinds: 30 April 2008 ID: 17,715 Speelt: ET |
league of legends ook net zo iets als dota maar dan beter in elkaar gezet,,
aan de screenies van heroes of newerth te zien, lijkt me League of Legends leuker en mooier.. maar het zou er waarschijnlijk veel op lijken. |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: Fri 3 Sep 2010 - 11:04 |